Selasa, 17 Mei 2016

Trophy Elitys TR 1 Intra Oral 70kV X-Ray Machine 2.2m Dental Dentist Equipment

Price: US $1100

http://www.zaidahstore.com

Come with 120 day warranty











Included:
  • 1 x Trophy Elitys X-Ray Machine 2.2m Unit Elitys-TR-1 TRX 708 Tube 70Kv
  • 1 x Trophy TRex Type Elitys Control Panel
Elitys
X-ray generator (POWER NEEDED, VAC)
Type (CONFIGURATION)Very-high-frequency microprocessor controlled (300 kHz)
Ma range (IMAGING SYSTEM)6
EXPOSURE TIME, sec (MICROMANIPULATORS)0.012-1.88
Kv range (X-RAY GENERATOR)70
SID, mm (X-RAY GENERATOR)200
SYSTEM TYPE (SCAN DISPLAY)Intraoral
SYSTEM CAPABILITIES TMJ (POWER NEEDED)
Others (OTHER AVAILABLE ROTORS)Bitewing and occlusal exposures
FILM SIZES (X-RAY GENERATOR)Multiple sizeAll intraoral
OPERATING CONSOLE (X-RAY GENERATOR)SophisticatedDigital display, flat touchpanel, memory functions, autodiagnostics
Location (COMPOSITION)Handheld or remote
PATIENT CHARACTERISTICS
Pediatric (PATIENT CHARACTERISTICS)Yes
Adult (TEST CAPABILITY)Yes
Standing (PATIENT CHARACTERISTICS)Yes
Seated (PATIENT CHARACTERISTICS)Yes
ADDITIONAL OPTIONS (X-RAY GENERATOR)Remote-mounted timer
AIMING/POSITIONING FILM HOLDER (X-RAY GENERATOR)Removable; compatible with paralleling system
POWER NEEDED
Current, a10
Vac; hz (POWER NEEDED)100-130/230-240; 50/60
SPACE NEEDED, CM (X-RAY GENERATOR)155 x 188 x 203, total reach
SYSTEM WEIGHT, kg23
X-RAY TUBE ANODE
Focal spot size, mm (X-RAY TUBE)0.7 (IEC 336)
Type (CONFIGURATION)Stationary
Minimum total filtration, mm al (X-RAY TUBE ANODE)2.5
OTHER ATTRIBUTES (Interference compensation)Built-in connection with RVG intraoral digital radiography system; 170, 188, or 205 cm total reach; wall-mount and ceiling-mount configurations. Meets requirements of CSA, EMC, and UL.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar